21 Απριλίου 2008

Αντί Μανιφέστο

Θα ξεκινούσα με έναν επίσημο χαιρετισμό όπως θα έπρεπε σε μια πραγματική αναφορά, αν ήξερα τι επιβάλλει το πρωτόκολλο, ή και τι θα έπρεπε ακριβώς να πω για τον εαυτό μου. Δεν το ξέρω όμως καθώς ακόμα, καλώς ή κακώς, δεν έχω υπηρετήσει στον ελληνικό στρατό. Ούτε καν σε κάποιο αλλοδαπό στρατό. Άστρατος τελείως που λέτε.
Ξεκινάω λοιπόν το παρόν ιστολόγιο με λόγου γνώση και φόβου θεού και ανθρώπων, με σκοπό να περιγράψω την εμπερία μου από τον ελληνικό στρατό που σύντομα θα κλειθώ να υπηρετήσω.
Αν και το αντικείμενο του ιστολογίου είναι η στράτευση μου, το ίδιο το ιστολόγιο δεν είναι στρατευμένο. Δεν έχει στόχο ούτε να πολεμήσει τον θεσμό του στρατού, ούτε και να τον υμνήσει. Την προσωπική μου άποψη για αυτόν την έχω και προφανώς θα την εκφράσω, και να ήθελα άλλωστε δε θα μπορούσα να κάνω αλλιώς, όμως δεν ξεκινώ να γράφω για αυτό. Στόχος μου είναι να δημοσιοποιήσω το προσωπικό μου ημερολόγιο με σκοπό να επικοινωνώ μέσω αυτό με φίλους μου, νυν και μέλλοντες. Να δώσω τα φώτα μου, καθώς και να μου δώσουν άλλοι τα δικά τους, όποτε μου τα προσφέρουν. Αισθανθείτε ελεύθερα να σχολιάσετε αυτά που γράφω, να με βρίσετε, να μου δώσετε κουράγιο ή ότι άλλο πιστεύεται ότι μπορείτε να προσφέρεται σε μένα ή στην/ον κάθε αναγνώστρια/η.
Κρατικά μυστικά που θα μου εμπιστευτούν, δε πρόκειται να τα δημοσιοποιήσω.
Θα αναφέρομαι σε αυτό που βιώνω και αυτό που αισθάνομαι, σύμφωνα με την προσωπική μου αντίληψη και δυνατότητα.
Ευχαριστώ πολύ.
Καλώς ήρθατε, καλή ανάγνωση και καλές δημοσιοποιήσεις, με καθαρό πάντα νου.


Γιώργος



ΥΓ Η ημερομηνία της δημοσίευσης ας ληφθεί ως τυχαία παρακαλώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: