22 Απριλίου 2008

Ήρθε! (16/4/2008)

Είχαν περάσεις 2 χρόνια... ουπς... λάθος ιστορία...

Ξύπνησα με τα χίλια ζόρια... 
Σε έναν καναπέ πολλά χιλιόμετρα από το σπίτι μου,  χαρούμενη 
ιστορία... 
Ο τελευταίος μήνας πριν το στρατό είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να κάνεις όσα θέλεις, χωρίς να σου φορτώνουν ευθύνες. Έτσι πήγα να συναντήσω τους φίλους μου που τους είχε καταπιεί ο μεγάλος νεροχύτης (γνωστός και ως μεγάλος βόθρος) που λέγεται Αθήνα... έκει δηλαδή που καταλήγουν όλοι. Γενικά δεν έχω την τάση να ξυπνάω νωρίς, και δεν θα το έκανα με προθυμία, ειδικά σε διακοπές, αλλά εκείνη τη μέρα είχα προγραμματίσει εκδρομή στην Αίγινα. Ξύπνησα λοιπόν και άρχισα να ετοιμάζομαι.
Το τηλέφωνο χτυπάει.
"Μας πήραν από την αστυνομία." μου λέει η μάνα μου. "Ήρθε το χαρτί!".
Ήρθε το χαρτί! Ήρθε το χαρτί.
Τα κρυφά μου σχέδια για ένα ακόμα καλοκαίρι μακριά από τα χακί εξανεμίστηκαν στη στιγμή.
"Να πάμε να το πάρουμε ή θες να πας εσύ."
Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι ήθελα να το πάρω εγώ. Όχι, ότι τρελαίνομαι να επισκέπτομαι αστυνομικά τμήματα, αλλά ήθελα εγώ, από πρώτο χέρι να παραλάβω τη μοίρα μου. Τους είπα, αφήστε το, θα το πάρω εγώ.
Κλείσαμε το τηλέφωνο και έμεινα με την απορία. Είχα την υπομονή να περιμένω 4-5 μέρες μέχρι να γυρίσω σπίτι; Δεν κάθισα να το αναρωτηθώ, είχα να ετοιμαστώ για την εκδρομή.
Κατευθυνόμενος στον Πειραιά αποφάσισα ότι δεν έχω την υπομονή και πήρα τηλέφωνο ξανά σπίτι για να πάνε να το πάρουν.
"Το πήραμε ήδη!".
Είναι ωραίο να σέβονται αυτό που τους λες. Ή μήπως προέβλεψαν την επιθυμία μου. Αφήνω στην άκρη αυτό και ρωτάω τι λέει.


ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

1. Ο Turambar Γεώργιος του Η και της Α, ΣΑ (ένας κωδικός), γραμμένος στα μητρώα αρρένων ενός επαρχιακού δήμου ενός νομού της Μακεδονίας καλείται για κατάταξη στις τάξεις του στρατού με την 34/2008 ΕΔΥΕΘΑ/ΓΕΣ/ΔΣΛ.
2. Έχει επιλεγεί για ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ   ΥΕΑ
3. Υποχρεούται να καταταγεί στο ΚΕΤΘ ΑΥΛΩΝΑ την 13/5/2008 και στις ώρες από 08.00 μέχρι και 13.00
ΔΙΑΜΕΝΕΙ: στο σπίτι μου

   μπλα μπλα μπλα
ο διευθυντής και ο τμηματάρχης υπογράφουν και σφραγίζουν.

ΠΡΟΣΟΧΗ
Αν ο στρατεύσιμος διαμένει προσωρινά σε άλλη διεύθυνση το σημείωμα Κατατάξεως να επιδοθεί στους γονείς του ή σε συγγενείς του ή να διαβιβασθεί στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή.
Παρακαλείται ο στρατεύσιμος να διαβάσει προσεκτικά τις οδηγίες που γράφονται στο πίσω μέρος του ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ.


Ε ναι λοιπόν! Με πέρνουνε φαντάρο! Στα τεθωρακισμένα!
Δεν τους κάναν τα πτυχία μου;
Τεθωρακισμένα λοιπόν... μια βρώμικη ειδικότητα. Μαυροσκούφης. Μαύρος.
Κρίμα η σιγουριά και η βεβαιότητα. Ήμουν έτοιμος να κλείσω εισητήριο για Καλαμάτα.
Τι να λέει;

Γιώργος

2 σχόλια:

turambarou είπε...

tethwrakismena????????????????????
xm..tha me pas k volta???
xaxaaxaaxax:p

Turambar είπε...

Όσες θες! :D

Ας μου δώσουν εμένα άρμα...